Clenbuterol kramper

Forum dedikert til nybegynnere.
Post Reply
Dipenco
Registrert Medlem

Clenbuterol kramper

Post by Dipenco » Wed Jul 24, 2019 8:05 pm

Hey! Er nå på dag 10 med clen og ligger på 120mcg nå. Har brukt clen 2 ganger tidligere og aldri hatt noe bivirkner utenom litt skjelvinger men på denne kuren så slet jeg mye med hodepine i førsten men det er jeg kvitt nå.

Problemet er "krampene", trening er så og si umulig, prøvde meg på en økt med armer i dag men så fort jeg gjør en øvelse kjennes det ut som muskelen ryker, det er ikke ordebtlig kramper men kjennes ut som muskelen er i spenn, typ skikkelig vond pump. Kjørte 2 sett med curls før det sa stopp og rev ordentlig i bicepsen, klarer så vidt og rette ut armene for muskelen er så stram og stiv. Begynte med taurin tilskudd for 4 dager siden. Noen tips eller innspill?

SvakRygg
Registrert Medlem

Re: Clenbuterol kramper

Post by SvakRygg » Sun Aug 11, 2019 11:49 pm

Drikk vann - drikk vann - ta taurin - drikk vann

Men det viktigste rådet av alle - Lytt til kroppen!
Sliter du slik på disse dosene, senk dosene en periode og prøv deretter å øke igjen. Tar du Clen hver dag? Eller har du noen dager av i uka? Eks 5 på 2 av

fortress
Etablert Medlem
Etablert Medlem

Post by fortress » Sun Aug 18, 2019 8:40 pm

Nok carbs, Magnesium, taurine, elektrolytter/salt, mye vann. Lytt til kroppen, clenbuterol er sterke saker.
Coaching for nybegynnere er mulig. Ta kontakt på PM.

BizhubShop
Etablerte Selgere

Post by BizhubShop » Mon Aug 19, 2019 4:35 am

Støtter magnesium og vann. Vanligvis gir krampeliknende plager / skjelvinger seg etter noen få dager. Trenger du virkelig 120mcg? 80mcg burde holde for de fleste er min erfaring. Reduserer også bivirkninger.

Bizhub Shop - Etablert Selger

Vi holder det vi lover!

Link til vår Salgstråd
viewtopic.php?f=42&t=1126#p7518

Post Reply